Ondersteuning
Nederlandse telefoon:
Internationale telefoon:

Hoe te kopen

Valentrdb.nl pakt bestellingen snel op en deze online apotheek voelt zich verantwoordelijk om binnen een normaal tijdsbestek te bezorgen op het door u opgegeven adres, doordat dit een goed georganiseerde apotheek die online actief is, kan er zonder moeite door het hele land worden geleverd. U kunt zonder moeite een bestelling plaatsen. Vanaf het moment dat uw order wordt geaccepteerd gaat het meteen naar de magazijn-medewerkers in het centrale magazijn, nadat de formaliteiten voor elkaar zijn en de order gevalideerd wordt gekeurd start het langdurige logistieke-proces. Hierin wordt er hard en minutieus arbeid verricht om zo snel mogelijk de product(en) te orden-picken, inwikkelen en vanzelfsprekend op te sturen naar de wachtende klanten. Zolang alles vlekkeloos verloopt is het een basaal en een gestroomlijnde verwerking. Maar wat nauw als het mis dreigt te gaan door samenvloeiing van voorvallen, kunt u het dan stopzetten?

Annulering van de online-order

Het kan eenvoudigweg voorkomen dat van de koop moet afzien om en opdracht stop moet zetten. Neem contact op met de klantcontact-team zodat zij in het ordersysteem de bestelling(en) kunnen verwijderen. Is het product toch onderweg of heeft uw annuleringsmelding en levering van de order elkaar toch gekruist, dan is het slim om het pakket niet aan te nemen en te wachten tot het geroutineerd terug gestuurd kan worden naar het postorderbedrijf. Zodra het pakketje terug is gekomen start linea recta de terugbetalingsprocedure.

Hoe kan je betalen binnen deze online apotheek

Binnen ons vooruitstrevende online apotheek worden de volgende betaaloperator menigmaal gebruikt: Visa, Mastercard, en American Express. Handig om te weten; de tijdsduur voor het verwerken van je betaling kan per betaaloptie kan verschillend.

Geen Medicijn limiet en beperking in hoeveelheden

We willen u er op wijze dat er in de online apotheek geen limiet zit aan de hoeveelheden medicijnen die worden geleverd. Dit houdt in dat u kunt bestellen zoveel u denkt nodig te hebben. In principe staat ons centrale magazijn goed gevuld met verschillende soorten pillen, dus aan de vraag kan altijd worden voldoen. Wees wel voorzichtig met buitensporige gebruik van de pillen, dit wordt sterk afgeraden, let op uw gezondheid.

Hoe weet ik of mijn betaling in goede orde is ontvangen?

Op het moment dat de bestelling compleet is en je betaling ontvangen, dan wordt er zo snel als een mogelijk bevestigingsmail met een overzicht van je geplaatste bestelling verstuurd, zo kun jij als klant met smart wachten op je gouden pakketje.

Is het mogelijk om mijn bestelling te wijzigen?

Een order-opdracht die eenmaal in behandeling is genomen en waarvan de betaling is voldaan, kun je helaas niet meer aanpassen. Is er bijvoorbeeld een vergissing gemaakt doordat een verkeerde postadres is doorgegeven, een product ontbreekt of heb je een ongewenste product gekocht? Contacteer de klantenservice. Mocht het zo zijn dat je product al onderweg is, dan kunt u binnen veertien dagen het product retourneren, vanzelfsprekend wel in de juiste staat, stuur het product niet uit eigen initiatief op maar neem contact.

Ik ben een terugkomende klant, kan ik mijn voorgaande bestelling herhalen zonder dat ik alle producten opnieuw aan mijn winkelwagen hoeft toe te voegen?

Als u inlogt op uw account ziet u alle voorgaande bestellingen staan die u reeds eerder heeft gekocht, ons systeem monitort uw koopgedrag en daardoor kunnen we u suggesties en aanbevelingen geven. In de opgeslagen geschiedenis kunt u klikken op een oude bestelling en deze wordt dan volledig terug gehaald en kunt u direct betalen.

Ik heb een betaling verricht maar geen bevestigingsmail ontvangen

Controleer of de mail niet gestuurd is naar de spamfolder. Treft u in de ongewenste postvak geen mail dan kan het zo zijn dat een technische storing het probleem veroorzaakt. Raak niet in paniek, neem contact op met de klantenservice via het contactformulier op de website.

Waarom worden mijn persoonsgegevens gevraagd?

Als online apotheek zijn wij volgens de internationale en Nederlandse wetgeving verplicht om dit soort gegevens te registreren. Uw gezondheid heeft er belang bij dat we op de hoogste zijn van je geslacht en leeftijd.

Is er een voordelige kortingscode voor nieuwe klanten?

Als online apotheek zijn we tevreden met als onze klanten en om nieuwe klanten te belonen omdat ze voor kiezen krijgen ze een kortingscode waarmee ze een product kunnen kopen op ons website.