Ondersteuning
Nederlandse telefoon:
Internationale telefoon:

Veelgestelde Vragen

Waarom heb ik een eigen account nodig om een bestelling te plaatsen?

Het gebruiken van medicijnen moet op een behoedzame manier gebeuren, ondanks dat dit een online apotheek is en misschien wat laagdrempeliger zijn dan een conservatieve traditionele apotheek -winkel hebben we te maken met wet- en regelgeving. Ons online apotheek is verantwoordelijk om iedere patiënt die bij ons iets wilt bestellen te screenen op leeftijd, gewicht, geslacht ect. Dit alles om een goede inschatting te kunnen maken over hun gezondheidssituatie. Bijvoorbeeld een man op leeftijd met hartklachten moet in hoge mate omzichtig zijn met het kopen van erectie-bevorderende pillen wil het kan het funest zijn voor zijn voorspoed. Met zo een gebruikers-account wordt de veiligheid gewaarborgd.

Hoe maak ik een account-profiel aan?

Het is kinderspel om een gebruikers-profiel te maken. Ga naar de online apotheek klik op profiel aanmaken. Zodra u dit heeft gedaan worden er diverse vragen gesteld, volg de instructie serieus op en vul uw gegevens in zodat er een voltallig beeld word geschetst over uw eigen situatie. Na goedvinden krijgt u een bevestigingsmail nadat u de bevestiging heeft accepteert kunt u nu zonder complicaties inloggen en producten aanschaffen die u benodigd heeft. Natuurlijkerwijs gebeurt dit op een verantwoorde wijze en met mate, want overdadige gebruikmaking van medicijnen kan nooit goed zijn voor een persoon.

Hoe kan ik me aanmelden na registratie?

Nadat u een account is gecreëerd wordt er een bevestigings-mail verstuurd na het accepteren van de link alles actief. U heeft een gebruikersnaam aangemaakt samen met een wachtwoord deze vult u tezamen in bij het inlogscherm en als het zonder problemen verloopt wordt u doorverwezen naar de accountoverzicht-pagina. Vanuit hier kunt u lopende bestellingen inzien en rechtstreeks shoppen in de online-apotheek.

Ik kan niet betalen. De doorverwijzing naar de betaalpagina werkt niet

Het is vervelend wanneer u op het punt staat om iets te kopen en dat de pagina niet functioneert. Allereerst is het snugger om te controleren of het bedrag wat u heeft betaald daadwerkelijk van uw bankrekening of creditcard is afgeschreven. Want het kan weleens voorkomen dat een technische storing u op het verkeerde been zet. Neem direct contact op met de klantenservice van uw bank om achterhalen wat het probleem is.

Ik ben opzoek naar een product, maar ik kan het helaas niet vinden

Soms kan het geschieden dat je precies weet wat je wilt hebben, maar dat het niet vinden is tussen het grote assortiment. Ons apotheek is voortdurend bezig om de website-ervaring te verbeteren, de voorraad is enorm en soms kan je door de bomen het bos niet meer zien, we werken aan deze problematiek, maar mocht er niet uitkomen, neem zonder verplichting contact op en we zullen u helpen met een passende oplossing.

Ik heb jammer genoeg iets verkeerd ontvangen

Dit is een belabberde scenario, na lang wachten komt dan eindelijk je langverwachte bestelling binnen en blijkt het een foutieve product te zijn, neem direct contact op met de klantenservice zodat u spoedig geholpen kunt worden

Ik heb mijn pakket gemist doordat ik te laat was. Wat nu?

Dit is naargeestige ervaring, bij het niet thuis zijn van een levering of niet aan kunnen nemen van uw order, laat de bezorger meestal een briefje achter waarmee je bij een pakket-servicepunt alsnog het kunt oppikken.

Mijn opdracht is geannuleerd. Hoe kan dit? En wat gebeurt er nu?

Annulering kan tal van redenen hebben, wanneer dit het geval is neem zo snel als mogelijk contact op. Weigering van een bank of creditcardmaatschappij komt zo nu en dan voor, bijvoorbeeld: wanneer er niet voldoende saldo op een rekening staat. De geplaatste bestelling wordt dan stopgezet.

Hoe wordt mijn product verpakt?

We streven ernaar om de producten op een zodanig manier te verpakken dat het heel bij de klant terecht komt, daarnaast vinden we de privacy van onze klanten belangrijk. Producten worden volledig anoniem verpakt zonder logo van ons apotheek.

De medicatie werkt niet naar behoren. Wat moet ik doen?

Bij het niet werken van de medicatie is het belangrijk om te stoppen met gebruik en direct contact op te nemen met een dokter. Uw gezondheid is het belangrijkste, een medicus kan beter fungeren in deze adviserende rol.

Voor welke problemen kan ik terecht bij valentrdb.nl?

Valentrdb.nl is een veelzijdige online apotheek die gezondheidsproducten levert voor zowel mannen als vrouwen die hun seksleven willen bijschaven. Heren kunnen producten bestellen die hun seks-prestaties naar een hoger niveau kunnen brengen.

Wordt mijn product vergoed door mijn zorgverzekeraar?

Dit is een vraag die natuurlijk alleen uw verzekeringsmaatschappij kan beantwoorden, het valt in ieder geval te proberen. Zorgverzekeraars bieden grote zorgpakketten aan waarin bepaalde ziektekosten worden vergoed. Bijvoorbeeld een penis disfunctie valt onder een ziekte en als u onder behandeling staat van een arts die een bepaalde soort medicijn heeft uitgeschreven kun u het proberen te declareren en zien wat de uw verzekering doet. Vergoeden ze het dan is dat natuurlijk mooi meegenomen en kunt u met alle rust doorgaan met de behandeling.

Ik heb een email ontvangen van valentrdb.nl waarin wordt gevraagd of ik mijn inloggegevens wil geven?

Pas op! Dit zal valentrdb.nl nooit aan u vragen, uw gegevens zijn persoonsgebonden hebben geen toegang tot uw gegevens. Wanneer u soortgelijke e-mails ontvangen open het bericht alstublieft niet wat dit zijn mogelijk oplichters die uw proberen op te lichten. Maak direct melding bij ons zodat we aangifte kunnen doen bij de politie en onze overige klanten/patiënten kunnen inlichten over deze gevaarlijk email(s) die dan in omloop zijn.

Ik ben mijn gebruikersnaam en wachtwoord vergeten want kan ik doen?

Probeer de optie om het wachtwoord en gebruikersnaam te resetten, u verifieer dat het account feitelijk van u is en als dat bevestigd is kunt u zonder moeite een nieuw wachtwoord en gebruikersnaam aanvragen. De reset link wordt verstuurd naar het bij ons bekende e-mailadres. Mocht het u niet lukken om in te loggen neem dan contact op met de klantenservice om verder geholpen te worden via de webpagina krijgt u een mail-bericht sturen.

Kunnen erectie-pillen penis disfunctie genezen?

Nee, zie het als een bevorderaar, een middel dat alleen de symptomen aanpakt waardoor seks mogelijk wordt. Naast het utiliseren ga opzoek naar ondersteunend hulp om het probleem aan te pakken.

Ik heb andere aandoeningen waarvoor ik medicatie slikt kan ik medicamenten combineren?

Allereerst is het belangrijk om aanvullend informatie op te vragen bij een medicus, iemand die officieel een professioneel advies mag geven. Ga niet op eigen houtje experimenteren. Dit kan je duur te komen staan, het is je eigen leven maar wees behoedzaam.

Ik ga op vakantie, kan ik reizen met mijn erectiepillen?

Het is belangrijk om informatie te winnen of het wel legaal is om bepaalde pillen een land in te brengen, vraag informatie bij de ambassade van het land dat je wilt bezoeken, zorgt dat je de pillen op recept verkrijgt, hiermee kan je aantonen dat het voor eigen gebruik is.