Ondersteuning
Nederlandse telefoon:
Internationale telefoon:

Verzending en bezorging

Hoe werkt de verzending en bezorging?

Nadat u uw bestelling hebt geplaatst kunt u niks meer doen dan op smart wachten tot het product arriveert. In het drukke bestaan dat mensen tegenwoordig leven kan niet zo zijn dat u thuis kunt blijven wachten totdat uw pakket eindelijk binnenkomt. Zeker als u een fulltimebaan heeft kunt u niet aan uw werkgever vragen om huis te blijven op een pakketje die ze de gehele dag kunnen bezorgen. Het is daarom een uitkomst dat pakketten hedendaags worden geleverd met een track en trace code. Vanaf het moment van vertrek uit magazijn wordt er een speciale numerieke-code op heet doosje of doos bevestigd. Door deze code kunt u het proces algeheel volgen en precies inschatten wanneer de bezorger het pakket bij uw huisadres of andere opgegeven adres komt leveren. Daarbij komt kijken dat als u het interessant vindt dat alle transportketens die u pakket moet afleggen vanuit ons centrale magazijn, naar het distributiecentra en verdeelcentrum tot aan de depot waar de chauffeur het pakket komen ophalen om vervolgens naar u te brengen.

Wat zijn de leveringsvoorwaarden?

Bij een normale bezorging kan het 7 tot 21 dagen duren, voor dat het product arriveert. Snelle expres levering duurt 5 tot 7 dagen na het verlaten van de distributiecentra. Stel dat er vijf tot zeven dagen geen product is afgeleverd, dan kan het zo zijn dat er problemen zijn met uw bestelling. Klanten dienen dan direct contact op te nemen, in eerste instantie met het postbedrijf om te achterhalen wat het probleem is.

Is gratis bezorging mogelijk?

Jazeker, de prijs van de bestelling moet wel gelijk staan of hoger dan 200 EUR. In deze online apotheek worden producten tegen een scherpe prijs aangeboden, doordat de prijzen scherp en goed concurreren met de marktconform prijzen, profiteert u als klant daarvan. Daarnaast biedt deze apotheek eens in de tijd prijskortingen wat natuurlijk gunstig is, door dit kunt meerdere producten verschaffen.

Kan de klant de bezorging volgen?

Ja, via de website https://www.17track.net/. Klant(en) ontvangen nadat de bestelling is geaccepteerd en betaald een e-mail met daarin een trackingnummer die bevestigd dat de bestelling wordt verzonden. Dit volgnummer wordt binnen 24- 28 uren na ontvangst van mail geactiveerd. De klant zal dus geduldig moeten zijn.

Wanneer komt mijn pakket binnen?

Er word gestreefd om na een bestellingen zo snel mogelijk te leveren, het is verstandig om een paar dagen te rekenen voordat het is verwerkt en bezorgd is. Hoe wel veel online winkels klanten beloven om binnen één dag na bestelling de producten gegarandeerd te leveren, zijn wij hier voorzichtig mee. Wij hebben geen lozen: “Bestel nu voor 23:00 uur en morgen heeft u het in huis”. De producten die we leveren moeten met zorg worden behandeld en verstrekt, haast is een slechte raadgever.

Hoeveel kost het om mijn bestelling te bezorgen?

Voor binnenlandse verzending kunnen de bezorgkosten variëren, dit is afhankelijk van het postorderbedrijf en het gewicht van uw bestelling. Daarnaast kunnen klanten bij bepaalde transportbedrijven een bezorgafspraak inplannen waarbij de klant/patiënt de datum en het tijdstip van bezorging inplannen, om precies te weten wat de mogelijkheden zijn neem contact op met een transporteur.

Ik woon erg afgelegen wordt mijn pakket bezorgd of moet ik het bij een ophaal punt ophalen?

Niet iedereen woont in de randstad en heeft toegang tot faciliteiten die stads mensen wel hebben, want nu als u ergens afgelegen woont in de Achterhoek of op één van de Nederlandse Waddeneilanden, Texel Schiermonnikoog of Ameland dan is het wat lastiger om producten naar uw adres te laten bezorgen. We zijn blij om u te vermelden dat we daar passende oplossingen voor hebben en overal in Nederland bezorgen we. Voor wie woont op één van de eilanden die Nederland heeft er is een postorderbedrijf die met een ferry wekelijks leveren aan deze eilanden. Voor hen die pakketjes willen ophalen bij een ophaalpunt is dat ook mogelijk, ons online apotheek werkt met verschillende ophaalpunt locaties. Bij de bezorgopties die u kiest tijdens het bestelproces kunt u direct aangeven en een locatie in uw eigen buurt opzoeken om het daarnaartoe te sturen.

Onder welke afschrijvingsomschrijving is het zichtbaar op mijn internetbankieren?

Bij het afschrijven van het geld van uw rekening wordt er gebruikt gemaakt van een neutrale omschrijving, alleen de naam van ons apotheek is zichtbaar, de daadwerkelijk bestelling is niet zichtbaar op een afschrift.

Wat te doen bij schade aan het product?

Arriveert je pakketje en blijkt er een mankement te zijn aan de verpakking en of pillen, maak hier een melding van zodat het kan worden verholpen door ons collega's van de klantenservice. Let op wel op, deze online apotheek is niet telefonisch beschikbaar, op de website is er een optie om valentrdb.nl te bereiken.